Vastgoedbeheer in de regio Arnhem

Recentelijk vastgoed aangekocht of al enige tijd in het bezit van een vastgoedportefeuille? Gaat het om een studentenkamer, woning of appartement? Als lokale vastgoedbeheerder in de regio Arnhem ben je bij ons aan het juiste adres. We bieden verschillende pakketten aan; van compleet ontzorgen tot bemiddeling bij verhuur. Elke portefeuille is anders, daarom maken wij maatwerk op basis van persoonlijke wensen en behoeftes.

Wat is vastgoedbeheer?

Wij helpen vastgoedeigenaren bij alle taken omtrent het verhuren van panden. Het vinden, plaatsen en tevreden houden van huurders zijn de voornaamste werkzaamheden. Daarnaast kunnen wij alle administratieve handelingen verrichten en dragen wij zorg bij calamiteiten, storingen en onderhoud.

“Je moet een woning opleveren waar je zelf ook in zou willen wonen”

Robin van Roheva

Financieel & Administratief beheer

  • Huurcontracten opstellen en huurfacturen verzenden
  • Huurbetalingen controleren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen
  • Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke aankondiging hiervan
  • Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden

Technisch beheer & Onderhoud

  • Afhandeling van alle meldingen van kleine technische calamiteiten.
  • Bewaken van de door jou/ons verstrekte service- en reparatie opdrachten.
  • Corresponderen en communiceren met aangesloten servicemonteurs.
  • Administreren en verrekenen van de gemaakte kosten van service- en reparatie opdrachten met ontvangen huurpenningen.
  • Administreren en archiveren van alle relevante correspondentie.
  • Aanvragen van offertes ten behoeve van het onderhoud uw vastgoed.

Wat zijn de kosten van vastgoedbeheer?

Voor het totaal pakket rekenen wij een percentage van de huur. Dit percentage is afhankelijk van het type pand, aantal huurders en omvang van het pand.

Wij bekijken daarom graag samen de mogelijkheden.

 

Jij bepaalt, wij ontzorgen! 

Vragen over onze vastgoedbeheer opties?

Stuur ons een mail   Bel +31 6 15162098

Wat zeggen onze klanten?

''Zelf ben ik woonachtig in het buitenland. Ik heb mijn appartement tijdelijk verhuurd voor max 2 jaar. Robin is het eerste aanspreekpunt bij vragen opmerkingen, calamiteiten en inning van de huurpenningen van mijn huurder. Hierdoor ben ik compleet ontzorgt, doordat ik in het buitenland zit kan ik geen contactpersoon zijn voor mijn huurder. Wel wil ik graag op de hoogte worden gehouden van calamiteiten. Zo is er afgelopen winter tijdens een storm een lekkage geweest, de huurder heeft dit gecommuniceerd met Robin, hij is op locatie geweest en heeft geconstateerd dat een regenhoed ontbreek op de oude schoorsteen. Hierop is snel actie ondernemen waardoor er geen grotere schade is ontstaan'' Mark
''Ik heb een lange tijd zelf mijn panden beheerd. Contact met 50+ huurders werd me teveel naast mijn huidige bedrijf. Met nieuwe regels en veel eisende huurders verloor ik de lol in het beheer. Robin fungeert als tussen persoon aangezien ik wel heel begaan ben met mijn vastgoed. Ik wil weten wie waar woont en veel op de hoogte worden gehouden. Verder heb ik zelf het financiële beheer nog in handen, ik ontvang zelf de huurpenningen en verzorg de afrekening woonservicekosten. Frank
"We zijn al een tijdje gepensioneerd en vonden het een uitdaging om goede huurders te vinden. Robin helpt ons met het selecteren en beoordelen van huurders. Hij maakt de huurovereenkomsten en zorgt voor administratieve afhandeling. We hebben een handvol appartementen en vinden het prettig het beheer zelf te doen. Als wij opzeggingen binnenkrijgen schakelen we Robin in. Het contact is altijd fijn, Robin zorgt voor een snelle afhandeling. Op die manier hebben we geen leegstand en verlopen de wisselingen soepel!'' Luuk & Elly

Zo gaan wij te werk

Bij Roheva werken we het liefst volgens een vaste structuur. Dit voorkomt niet alleen fouten en slordigheden, maar zo weet jij ook precies waar je aan toe bent. Dit is hoe wij te werk gaan:

Stap 1: Kennismaken

We komen graag langs om kennis te maken en je woning te bekijken. We bespreken jouw wensen en eisen voor een huurder, de huidige woningmarkt, jouw rechten en plichten als verhuurder, en het huurrecht. Ook adviseren we je over de verwachte huuropbrengst. Na het kennismakingsgesprek beslissen we of we verdergaan met de verhuur van je woning. Als dat het geval is, bespreken en ondertekenen we de opdracht tot dienstverlening (OTD).

Stap 2: Presentatie & Promotie

Gefeliciteerd! Er is getekend. Nu gaan we samen aan de slag om jouw woning zo snel mogelijk voor de beste prijs te verhuren. We maken pakkende foto's van alle belangrijke ruimtes en details, en we creëren – indien gewenst – een video die de sfeer van jouw woning perfect weergeeft. Vervolgens plaatsen we de woning op de meest relevante websites. We adverteren op Funda, Pararius en onze eigen website om zo een breed publiek te bereiken.

Stap 3: Bezichtigen

De aantrekkelijke presentatie leidt tot aanvragen. Tijd dus voor bezichtigingen. Maar voordat we die inplannen, vragen we de kandidaten om wat extra informatie. Zo krijgen we een beeld van hun financiële stabiliteit, motivatie en toekomstplannen.

Onze ervaren medewerkers leiden de bezichtigingen in goede banen. We nemen de kandidaat mee in de woning, beantwoorden al hun vragen en presenteren jouw woning op een professionele manier.

Stap 4: Een geschikte kandidaat

We vinden het belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de kandidaat. Daarom gaat alles in goed overleg en bepaal jij uiteindelijk wie de huurder wordt. We nemen alle taken uit handen, maar de uiteindelijke keuze is aan jou. En deze keuze baseer je op de gegevens die wij voor jou hebben opgehaald. Denk hierbij aan paspoort, arbeidsovereenkomst, loonstroken en uittreksel basisregistratie personen.

Stap 5: De huurovereenkomst

Nadat de huurder is geselecteerd, stellen we een huurovereenkomst op. Deze overeenkomst bevat alle belangrijke afspraken tussen jou en de huurder, denk bijvoorbeeld aan de huurprijs, huurtermijn en eventuele borgsom. We bespreken de huurovereenkomst met jou en de huurder en beantwoorden alle vragen. We zorgen ervoor dat de overeenkomst juridisch waterdicht is, zodat jullie beiden met een gerust hart kunnen tekenen.

Stap 6: Incheck

Tijdens de incheck nemen we de tijd om de woning samen met de huurder te bekijken. We maken een inspectierapport op waarin we de huidige staat van de woning vastleggen. Dit rapport is een nulmeting en gebruiken we later bij de uitcheck om te controleren of de woning netjes is achtergelaten. Als jij en jouw huurder akkoord zijn met de inhoud van het rapport, is het tijd om te ondertekenen en ontvangt de huurder de sleutels van de woning.

Vastgoedbeheer

Naast verhuurbemiddeling kunnen we jou ook ontzorgen met het volledige beheer van jouw vastgoed. We nemen dan álle taken uit handen, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over de huurders of jouw woning.

Klaar om jouw vastgoed te verhuren?

 

DOWNLOAD DE BROCHURE  NEEM CONTACT MET ONS OP