Vastgoedbeheer in regio Arnhem

ROHEVA Vastgoed en beheer ontzorgt vastgoedeigenaren van alle taken omtrent het verhuren van panden. Het vinden, plaatsen en tevreden houden van huurders zijn de voornaamste werkzaamheden. Daarnaast verrichten wij alle administratieve handelingen en dragen wij zorg bij calamiteiten, storingen en onderhoud. Onder vastgoedbeheer verstaan wij:

Financieel & Administratief beheer

  • Huurcontracten opstellen en huurfacturen verzenden
  • Huurbetalingen controleren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen
  • Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
  • Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurder

Technisch beheer & Onderhoud

  • Afhandeling van alle meldingen van kleine technische calamiteiten.
  • Bewaken van de door jou/ons verstrekte service- en reparatie opdrachten.
  • Corresponderen en communiceren met aangesloten service monteurs.
  • Administreren en verrekenen van de gemaakte kosten van service- en reparatie opdrachten met de geïnde huren.
  • Administreren en archiveren van alle relevante correspondentie.
  • Aanvragen van offertes ten behoeve van de eventuele verzorging van uw vastgoed.

Wat zijn de kosten van vastgoedbeheer?

Voor het totaal pakket rekenen wij een percentage van de huur. Dit percentage is afhankelijk van het type pand, aantal huurders en omvang. Wij bekijken daarom altijd graag samen de mogelijkheden.